2 Mayıs 2009 Cumartesi

İşte Yılın Diyalogu

Zeki tekrardan İskender'in yanına dönerek %1 olan ihtimalini denemek ister.İskender tam bir profesyonelce Zeki'yi karşılar.İşte o nefes kesen sahne ve replikleri...

İskender, Zeki'yi "Neler sordu bizim damat?" diye karşılar.

Zeki "Hiçbir şey söylemedim" dese de İskender inanmaz...

"Şimdi benim beynime bir kurt girdi Zeki ne yapmam lazım?" diye sorar...

Zeki, "Efendim ben size ihanet etmem" dese de İskender,

"Al Zeki, sık kafana, beni bu kurttan kurtar" diyerek tabancasını uzatır.

Zeki tabancayı alır ve kafasına sıkar.

Silah boştur...

İskender keyifle;

"Öldü o kurt; aferin Zeki, bana ihanet etmeyeceğini biliyordum" der.

Masasına geçer ve şarjöre mermileri koyduktan sonra Zeki'ye ateş eder...

Gerekçesi de şöyledir;

"Kurt ölmemiş, ben bu kurtla yaşayacağıma, sen yaşama!"

Hiç yorum yok: