3 Temmuz 2008 Perşembe

Memati Üzgün

Geçtiğimiz günlerde trajı komik bir olayla karşılaşmıştık.Bir kadın başvurduğu mahkemede eşinden "Kendini Memati Sanıyor" diye boşanmak istemişti.Mahkeme ise duruşmayı bir sonraki tarihe ertelemek zorunda kaldı.Daha sonra bir haber ajansı bu olay üzerine Gürkan Uygun ile görüşme ayarladı.İşte o görüşmede geçen konuşmalar;

Muhabir : Büyük ihtimalle sizde duymuşsunuzdur.Antalya'da yaşanan bir olay.

Gürkan Uyugun : Malefes duydum ve nasıl bir davranış içine gireceğimi şaşırdım.Yani gülermisin? Ağlarmısın? durumu..

Muhabir : Peki sizce gerçekten böyle bir olay yaşanmışmıdır.Yada ilgi çekme mi?

Gürkan Uygun : İlgi için yapıldığını sanmıyorum.Yaşanmış olsa gerek ki mahkemeye kadar yansımış.Ayrıca söz konusu adam da ortalıklarda görünmüyor.Ciddi birşey olsa gerek.

Muhabir : Peki hiç üzüntünüz varmı? Benim yüzümden yuva yıkıldı diye?

Gürkan Uygun : Tabiki insan üzülüyor,ancak vicdan azabı söz konusu değil.Sonuçta ben dizide rolümü yapıyorum.İnsanların bunu örnek alması tabiki iyi birşey değil.

Muhabir : Bu olay Kurtlar Vadisi Pusu'nun seyirini değiştirir mi?

Gürkan Uygun : Hiç sanmıyorum.Etkilemez sanırım.

Muhabir : Peki bu çifti barıştırmak sizin elinizde olsa ne yapardınız?

Gürkan Uygun : Sonuçta oda bir yuva.Elimden geleni yapardım.


İşte hiçbir yerde bulamayacağınız harika röportaj.Kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Hiç yorum yok: