30 Haziran 2008 Pazartesi

Memati'ye Özenince Eşinden Oldu...

Antalya'da yaşayan kadın garson Sevim Zelyurt, 3 ay önce tanışıp 2 ay önce evlendiği bodyguard eşi Fatih Zelyurt'un "Kurtlar Vadisi" dizisinin oyuncusu "Memati" gibi yaşadığını ileri sürerek boşanma davası açtı.

Kumluca İlçesi'nde tatildeyken 30 yaşındaki Fatih Zelyurt ile tanışan 26 yaşındaki Sevim Zelyurt, iki ay önce nikah masasına oturdu. Antalya Adliyesi'ne gelerek boşanma davası açan Sevim Zelyurt, “Nikah masasına oturduktan bir hafta sonra fark ettim ki adam kendisini dizideki Memati zannediyor. Memati gibi yürüyor, onun gibi konuşuyor. Onun dizideki sevgilisi ne yapıyorsa, bana onu yaptırmaya çalışıyor. Bunun üzerine boşanmaya karar verdim” dedi. Önceki evliliğinden 2 çocuğu olan Sevim Zelyurt, nikahtan sonra eşinin ağabeyi Mustafa Zelyurt'un kendisini uyardığını, fakat onu dinlemediği için pişman olduğunu söyledi.

İki aylık eşinin kendisini ayrılmaması için tehdit ettiğini de öne süren genç kadın, “Psikolojisi bozuk. Annemi, beni ve diğer kardeşlerimi tehdit edip duruyor. Sürekli beni öldüreceğini söylüyor. Hayati tehlikem var” dedi.
Çiftin boşanma davası Antalya Aile Mahkemesi'nde önümüzdeki ay görülecek.

Hiç yorum yok: