12 Mayıs 2008 Pazartesi

Muro ve Hüsnü Arasında Geçen Komik Diyaloglar

Hüsnü: Terbiyesiz adam utanmıyormusun gizli numaradan aramaya...
Muro: Doğru konuş ulan, madem ki gizli numaraya alerjin var 2 dakika delikanlı ol açma telefonu..
Hüsnü: Sen benim hayatımla niye oynuyorsun lan..
Muro: Oğlum adam gibi konuş benle sıkmayım kafana deliii...
Hüsnü: Terbiyesiz, insanların hastalıklarıyla dalga geçmeye utanmıyormusun. Kimsin sen, kimsin..
Muro: Benim ben tanıyamadın mı?
Hüsnü: Ses aslında yabancı değil.
Muro: Muro desem, Örgüt desem, Metropol sorumlusu desem.
Hüsnü: Demekle olunmuyor kardeşim. O musun değilmisin?
Muro: Üstüne bastın ayağını kaldır..
Hüsnü: (ayağını kaldırır) Ne var ne istiyorsun peşime düşmüşsün.
Muro: Kardeşim, işbirliği yapmaya geliyoruz kaçıyorsun bizden. Hüsnüü sana hayatının fırsatını, bilgisini verecem... hazır mısın?
Hüsnü: Nedir?
Muro: Telefonda söylenir mi lan Allah ın Delisi, dediğim yere gel yalnız gel, başka deliyi peşine takıp gelme.
Hüsnü: Ama terbiyesizlik yapıcaksanız...
Muro: Bırak lan sen benim terbiyemi.. Nato yolunu biliyormusun?
Hüsnü: Biliyorum...
Muro: Tabi bilirsiniz Natocular sizi,Bir kerede barışın yolunu bilin, Bağımsızlık yolunu bilin, kardeşlik yolunu bilin, dostluk yolunu bilin. (muro burada gaza gelmiştir. ) yaz adresi.
Hüsnü: Yazıyorum... (duvara yazar)
Muro: Yürü Hacı Muroo gidiyoruz, Atla lan yıldırım..
Yıldırım: Başkanım, Nereye gidiyoruz?
Muro: Yüreyiğinin götürdüğü ve kozmozun bizi sürüklediği yere. atlaaa. ( şarkısını patlatır)
ran ran ranana başımm belada, tabancamı unutmuşum helada, nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan ahmakkarr. başım belada, üzerime kan sıçramış döverkenn uykularım yarıda kalmış.

Hiç yorum yok: